Począwszy od Edycji GEO5 2025 oprogramowanie będzie korzystało z systemu licencji Chmurowej Fine, który umożliwia zarządzanie wykupionymi licencjami zgodnie z potrzebami Użytkownika.
- Licencje są przechowywane w chmurze, a program uzyskuje do nich dostęp podczas uruchamiania (wymaga połączenia internetowego).
- Licencje można trwale lub tymczasowo przenieść na komputer (umożliwia korzystanie w trybie offline).
- Licencje można trwale lub tymczasowo przenieść na klucz zabezpieczający HW (umożliwia korzystanie w trybie offline).
Typ Użytkownika | |||
---|---|---|---|
Maks. liczba licencji | 1 | 5 | bez limitu |
Maks. liczba Użytkowników | 1 | 10 | bez limitu |
Licencja międzynarodowa | nie | nie | tak |
Liczba licencji danego programu określa liczbę sesji, które mogą być uruchomione jednocześnie w firmie. Przykład: firma kupiła 5 licencji programu Stratygrafia 3D i ma 10. zarejestrowanych Użytkowników. Wszyscy Użytkownicy mogą mieć zainstalowane oprogramowanie, ale może ono działać tylko na pięciu urządzeniach jednocześnie.
Personal
Klient jest niezależnym przedsiębiorcą.
- Tylko 1. licencja każdego programu.
- Tylko 1. adres e-mail logowania.
- Program, w danej chwili, może być uruchomiony tylko na jednym urządzeniu.
Business
Klientem jest mała lub średnia firma.
- Maksymalnie 5 licencji każdego programu.
- Maksymalnie 10. użytkowników (1 administrator + maks. 9 dodatkowych e-maili logowania).
- Programy mogą być uruchomione w danym momencie na liczbie urządzeń odpowiadającej liczbie zakupionych licencji.
Enterprise
Klientem jest duża lub międzynarodowa firma.
- Nielimitowana liczba licencji każdego programu.
- Nielimitowana liczba użytkowników (1 administrator + nielimitowana liczba dodatkowych e-maili logowania).
- Programy mogą być uruchomione w danym momencie na liczbie urządzeń odpowiadającej liczbie zakupionych licencji.
- Międzynarodowe firmy mogą korzystać z licencji w swoich oddziałach w wielu krajach.
FAQ
Nowy instalator wymaga zalogowania się na swoje konto przy użyciu adresu e-mail i hasła. Są to te same dane logowania, które wykorzystujesz w naszym Sklepie Internetowym, gdzie w razie potrzeby możesz również zresetować hasło.
Tak, jest to przydatne, jeśli nie masz dostępu do internetu. Możesz przenieść swoją licencję na komputer lub do klucza sprzętowego USB.
Każda licencja w chmurze działa jak licencja sieciowa. Możesz uzyskać do niej dostęp z dowolnego komputera podłączonego do internetu, logując się za pomocą swojego e-maila i hasła.
Tak, wszystkie licencje można przenieść z chmury do klucza sprzętowego i sposób ich działania pozostanie niezmieniony. Klucze sprzętowe nadal mogą działać w sieci w nowym systemie. Administrator musi dokonać transferu po pierwszym zalogowaniu (wymagane jest połączenie z internetem).
Nie, klucz sprzętowy jest taki sam dla obu rodzajów licencji. Teraz służy on jedynie jako tymczasowy nośnik licencji.
Tak, aby uzyskać dodatkowe licencje, musisz dołączyć do kategorii licencji Business.
Nie, to nie jest możliwe. Oznaczenie kategorii Użytkownika - Personal / Business dotyczy klienta, a nie poszczególnych programów.
Nie, licencjonowanie w chmurze jest dostępne tylko dla edycji 2025 i nowszych.
Tak, mogą logować się do różnych programów, używając tego samego e-maila i hasła.