Zanim skontaktujesz się z naszym działem pomocy technicznej, zainstaluj najnowszą dostępną dla Ciebie wersję oprogramowania.
Problem nie został rozwiązany?
Infolinia premium
Wsparcie techniczne przez telefon jest świadczone dla subskrybentów GEO5 i użytkowników posiadających wykupiony abonament Programu Obsługi Fine (licencja wieczysta).
Infolinia: +48 501 700 981, info@mmgeo.pl, stratygrafia@mmgeo.pl (poniedziałek - piątek od 9:00 do 17:00)
Fine Hotline (Czechy): +420 233 089 490, support@fine.cz (poniedziałek - piątek od 9:00 do 16:00).
Nasz personel obsługi technicznej poprosi o podanie:
- Numeru licencji
?
Jak znaleźć numer licencji?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji”.
- Wersji programu
?
Jak znaleźć numer wersji programu?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji“
- Opis problemu
?
Co należy zawrzeć w opisie problemu?
W celu uzyskania szybkiego i odpowiedniego wsparcia należy dołączyć do opisu problemu odpowiedzi na poniższe pytania:
- Kiedy występuje problem?
- Jakie czynności powodują problem?
- Czy problem występuje tylko w tym zadaniu czy także w innych operacjach?
- Jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze?
- Jaki sprzęt jest używany (procesor, pamięć, drukarka)?
- Czy używany jest inny sprzęt lub oprogramowanie, które mogą być związane z problemem?
- Dane dotyczące błędu
?
Dołącz pliki danych (*.g..)
Bardzo ważne jest, abyśmy otrzymali Pliki danych zawierające błąd.
- Dołącz pliki danych z rozszerzeniem pliku GEO5 (*.g.. )
Wsparcie techniczne przez e-mail
Wszystkim naszym klientom zapewniamy bezpłatnie podstawowe wsparcie techniczne za pośrednictwem Formularza kontaktowego.
Pomoc techniczna jest świadczona użytkownikom bieżącej Edycji oraz użytkownikom dwóch wydanych wcześniej Edycji.
Aktualizacje oprogramowania
Najnowsze aktualizacje są zawsze dostępne bezpłatnie dla subskrybentów GEO5 lub abonentów Programu Obsługi. Pozostali użytkownicy mogą uzyskać najnowszą Edycję oprogramowania, kupując jednorazową aktualizację.
FAQ
Sprawdź często zadawane pytania dotyczące licencji i kluczy.