Zanim skontaktujesz się z naszym działem pomocy technicznej, zainstaluj najnowszą dostępną dla Ciebie wersję oprogramowania.
Skontaktuj się z Twoim lokalnym dystrybutorem lokalnym dystrybutorem formularz zgłoszeniowy.
Nasz personel obsługi technicznej poprosi o podanie:
- Numeru licencji
?
Jak znaleźć numer licencji?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji”.
- Wersji programu
?
Jak znaleźć numer wersji programu?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji“
- Opis problemu
?
Co należy zawrzeć w opisie problemu?
W celu uzyskania szybkiego i odpowiedniego wsparcia należy dołączyć do opisu problemu odpowiedzi na poniższe pytania:
- Kiedy występuje problem?
- Jakie czynności powodują problem?
- Czy problem występuje tylko w tym zadaniu czy także w innych operacjach?
- Jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze?
- Jaki sprzęt jest używany (procesor, pamięć, drukarka)?
- Czy używany jest inny sprzęt lub oprogramowanie, które mogą być związane z problemem?
- Dane dotyczące błędu
?
Dołącz pliki danych (*.g..)
Bardzo ważne jest, abyśmy otrzymali Pliki danych zawierające błąd.
- Dołącz pliki danych z rozszerzeniem pliku GEO5 (*.g.. )
Wszyscy użytkownicy porgramu TRUSS4 otrzymują w pakiecie bezpłatne wsparcie techniczne.
FAQ
Sprawdź często zadawane pytania dotyczące licencji i kluczy.